Deklaracja dostępności

Gmina Wiśniewo zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.ugwisniewo.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej

Zapewniamy możliwość odczytania głosowo żądanej informacji ze strony po podaniu telefonu kontaktowego

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Do końca 2021 roku strona internetowa zostanie w pełni dostosowana do wymagań prawnych

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Piotr Ronkiewicz

Urząd Gminy w Wiśniewie przyjmuje zgłoszenia o trudnościach dostępu do informacji zawartej na stronach Urzędy Gminy telefonicznie pod telefonem 23 655 70 24, osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej ugwisniewo@ugwisniewo.pl i tradycyjnej. Po podaniu zakresu "niedostępnej informacji" oraz metody kontaktu pracownicy Urzędu Gminy udzielą żądanej informacji lub wskażą sposób dostępu do danej informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W razie nie udostępnienia informacji w ustalonym terminie stosowane są procedury przewidziane w wypadku odmowy udzielenia informacji publicznej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lipca 2020 10:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Ronkiewicz
Ilość wyświetleń: 1594
05 marca 2024 13:34 (Iwona Rejniak) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
23 lutego 2024 10:36 (Piotr Ronkiewicz) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
21 września 2020 11:58 (Piotr Ronkiewicz) - Aktualizacja deklaracji dostępności.